SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI / ASYSTENT/KA W BIURZE ZARZĄDU
Miejsce pracy: Chorzów
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim:
- porządkowanie korespondencji i rejestracja w ICRM,
- przyjmowanie i rejestracja faktur,
- przygotowywania pism i materiałów do prezentacji,
- zaopatrywanie firmy w materiały biurowe,
- porządkowanie dokumentów,
- obsługa telefoniczna firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym znajomość programu Excel,
- biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia
- zatrudnienie na umowę o pracę
CV obejmujące informacje określone art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) z listem motywacyjnym prosimy kierować na biuro@zarmen-energia.pl w temacie wpisując "Asystent/ka w Biurze Zarządu".
Prosimy o przesyłanie listu motywacyjnego oraz informacji, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia wraz z wybraną klauzulą zgody na przetwarzanie danych:
- *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
- *Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez ZARMEN Sp. z o. o. przez okres najbliższych 6 miesięcy.
wszystkie oferty