Grupa ZARMEN
ul. Stefana Batorego 17, 41-506 Chorzów
telefon
+48 32 783 49 87

Slider

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI / ASYSTENT/KA W BIURZE ZARZĄDU         

Miejsce pracy: Chorzów 

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim:

  • porządkowanie korespondencji i rejestracja w ICRM,
  • przyjmowanie i rejestracja faktur,
  • przygotowywania pism i materiałów do prezentacji,
  • zaopatrywanie firmy w materiały biurowe,
  • porządkowanie dokumentów,
  • obsługa telefoniczna firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym znajomość programu Excel,
  • biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • prawa jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczne godziny pracy,
  • szkolenia 
  • zatrudnienie na umowę o pracę


CV obejmujące informacje określone art. 221  ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) z listem motywacyjnym prosimy kierować na biuro@zarmen-energia.pl w temacie wpisując "Asystent/ka w Biurze Zarządu".

Prosimy o przesyłanie listu motywacyjnego oraz informacji, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia wraz z wybraną klauzulą zgody na przetwarzanie danych:

  • *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  • *Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez ZARMEN Sp. z o. o. przez okres najbliższych 6 miesięcy.
     


wszystkie oferty